LM Someco logo

/

Benecol

Kun tuote ja kommunikaatio ovat yhtä

Miten saada kolesterolin alentaminen maistumaan herkulliselta, tuntumaan helpolta ja tehokkaalta ja näin kasvattaa merkittävästi uusien kuluttajien määrää? Tarvitaan arkeen solahtava tuoteperhe ja sen kyytipojaksi kiinnostavaa, merkityksellistä markkinointiviestintää. Benecol® on sydänystävämme, ja olemme ylpeitä ja iloisia pitkään jatkuneesta kansainvälisestä yhteistyöstämme.

Visuaalisen ilmeen kirkastuksessa ja uudessa kommunikaatiokonseptissa on sydän paikallaan. Yksi Benecol päivässä on helppo tapa alentaa kolesterolia.

One a day -logo
3 Benecol jogurttipakkausta.

Ikoninen tunnusväri on saanut rinnalleen ruokahalua herättäviä, luonnollisia kuvia. Kaikkien brändielementtien on taivuttava monimuotoisiin tuotteisiin ja moniin kieliversioihin.

Design ennen uudistusta
Benecol Mansikkajogurtti pakkaus


Pitkäaikainen yhteistyö on hionut monimediallisen markkinointimateriaalin tuotannon kaikkien kohdemarkkinoiden käyttöön erityisen tehokkaaksi. Näin eri maiden markkinointitiimeillä on paikallisille kuluttajille ja mediaympäristöön optimoidut materiaalit helposti käytettävissä.

”Kansainvälistä brändimarkkinointia varten tarvitsemme laaja-alaisen kumppanin tukemaan kuluttajaviestintää monipuolisesti ja johdonmukaisesti. Tiivis, pitkäaikainen yhteistyö laajennettuna Benecol-tiiminä on osoittanut, että LM Someco on ottanut omakseen sekä brändimme kunnianhimoisen vision että päivittäisen markkinointityön toteutuksen.”

Saara Kurkilahti
Brand communication & category
Healthy Food Division, Benecol